ALEGE OAMENII POTRIVITI

Mulți dintre noi trecem prin viață, avem o slujbă obișnuită …având ca obiectiv final pensionarea. Din nefericire, pentru multi dintre noi acest obiectiv este foarte indepartat…

In tot acest timp urmărim persoane care fac bani, se distreaza si ne intrebam daca ei sunt mai destepti ca noi, sau ce facem noi gresit.

Toti avem un foc interior in noi sa reusim, un foc care este diminuat de perceptia noastra asupra imaginii noastre de sine, traind o viata pe care credem ca este ceea ce meritam, si daca nu vom ajunge sa ne schimbam aceasta gandire, nu vom avea niciodata succes in viata, in orice am intreprinde.

Deci daca vei dori sa ajungi sa alegi oameni potriviti va trebui sa te reprogramezi, pentru ca atunci cand atitudinea ta va fi alta, cand vei crede si vei dori sa ai o viata mai buna, vei atrage in viata ta oamenii de care ai nevoie, te vor ajuta sa-ti atingi visele, ii vei ajuta si pe ei sa-si atinga si ei visele.

 

Un cunoscut speaker motivațional spunea că vom obține ceea ce vrem dacă vom ajuta suficienti oameni sa obtina ceea ce vor.

 

Prin urmare, baza acestui tip de marketing, în cazul în care vrei sa atragi oameni în viața ta, care te vor putea ajuta să îți atingi speranțele și visele, va trebui sa începi cu schimbarea propriei atitudini față de modul în care te uiți la tine și la viața pe care dorești să o trăiești , și sa o vezi ca pe ceva ce poți realiza cu siguranță în viitorul apropiat.

Marketingul de atracție și-a făcut drumul pe scena acum câțiva ani și a trecut pe captivarea celei mai recente generații de lideri de rețele MLM. Când vine vorba de MARKETING PRIN ATRACTIE in MLM, accentul nu se mai învârte în jurul unei companii sau a produselor/serviciilor sale, ci mai degrabă asupra persoanei din spatele afacerii sale.

CE INSEAMNĂ ACEST LUCRU?
Liderii de rețele nu mai trebuie să încerce să convingă viitorii consumatori să aibă încredere în produsele pe care niciodată nu le cumpără sau de o companie de care nu au auzit niciodată. Marketingul de atracție implică atragerea consumatorilor să aibă încredere în persoana aflată în spatele afacerii și în abilitățile sale de a orienta clienții spre rezultate optime, împreună cu cele mai bune informații.
VEI OFERI INFORMATIE DE VALOARE, INFORMATIE PE CARE O PERSOANA O CAUTA DEJA
De ce?
92% din persoanele care stau online cauta informatii, nu sunt interesati sa cumpere
Iată un fragment legat de o informatie, o informatie care a nascut ideea de Atraction marketing:
……………………………………………………………………………………………………
„O persoană interesată să cumpere un burghiu nu îl cumpără pentru că-i plac burghiile… Vrea să facă doar o gaură. Prin urmare, dacă vrei să vinzi burghie, ar trebui să oferi informații despre realizarea de găuri, nu despre burghie!“
– Perry Marshall
……………………………………………………………………………………………………
  • Esti lider de rețea, vei oferi informație prin care să atragi persoane care doresc un venit suplimentar, persoane care iși doresc o afacere
  • Esti lider si vrei consumatori, atunci te vei poziționa ca un expert și vei aduce informații utile persoanelor respective, informații care să conțină cu ce iî poate ajuta produsul/serviciul tău, fara a veni de la inceput cu informații despre produsul tău.
    • Vrei sa vinzi produse Wellnes, pozitionează-te ca un expert prin care ajuți persoanele cu diferite afectiuni sau persoane care sunt sănătoase, dar care vor sa prevină apariția unor boli, sau să le incetinească. oferă informați și atrage persoane interesate de sport, de sănătate.

Vei învăța să nu vorbești despre firma cu care colaborezi vei vorbi despre tine, tu vei fi BRANDUL si o persoană va veni sa facaă afacerea alaturi de tine sau va cumpăra produse prin tine pentru că pentru acea persoana tu vei fi EXPERTUL pe care ei il vor urma.

 

Ex: Oprah sau Dr Oz, Blogerii, Vlogerii, Vedetele

(De ce nu vei vorbi despre firma)

 

El sau ea…

• Vor cauta in Google informatii despre afacerea ta sau produsele pe care le promovezi si vor gasi poate un comentariu negativ

• Găseste un raport legat de oportunitatea ta ca este o inselatorie de la o persoana care nu a reusit

• Vede un anunt on-line pentru o altă oportunitate si va fi recrutat de altcineva, intr-o alta firma

avantaj pentru altcineva.

• Descoperă că unul dintre prietenii lor pe social media este deja în compania

dumneavoastră MLM si decide să i se alature

 Cele mai bune sisteme de marketing vor realiza 4 lucruri. Primul este că va atrage continuu livrări nesfârșite de clienți bazați pe calitate. Partea a doua a acestor sisteme este de a crea relații. În timp ce al treilea, permite comerciantului de rețea să genereze și venituri din partea conducătorilor, iar a patra parte a acestor sisteme este procesul de duplicare în obținerea altora să se alăture în aceiași ocazie.
Sistemele eficiente de marketing necesită ca, comerciantul de internet să furnizeze informații care atrage potențiali clienți, împreună cu obiectivul de a stabili expertiza într-o anumită nișă. Astăzi consumatorii se bazează și folosesc informații pentru a lua decizii. Ce înseamnă acest lucru este că sunteți cel mai bine plasat atunci când vă oferiți ceea ce acești consumatori caută.

Leave a Reply

Your email address will not be published.