Multi dintre noi trecem prin viata, avem o slujba obisnuita … avand ca obiectiv final pensionarea. Din nefericire, pentru multi dintre noi acest obiectiv este foarte indepartat…

In tot acest timp urmarim persoane care fac bani, se distreaza si ne intrebam daca ei sunt mai destepti ca noi, sau ce facem noi gresit.

Toti avem un foc interior in noi sa reusim, un foc care este diminuat de perceptia noastra asupra imaginii noastre de sine, traind o viata, pe care credem ca o meritam, si daca nu vom ajunge sa ne schimbam aceasta gandire, nu vom avea niciodata succes in viata.

Deci daca vei dori sa ajungi sa alegi oameni potriviti va trebui sa te reprogramezi, pentru ca atunci cand atitudinea ta va fi alta, cand vei crede si vei dori sa ai o viata mai buna, vei atrage in viata ta oamenii de care ai nevoie, te vor ajuta sa-ti atingi visele, ii vei ajuta si pe ei sa-si atinga si ei visele.

Un cunoscut speaker motivațional spunea ca vom obține ceea ce vrem daca vom ajuta suficienti oameni sa obtina ceea ce vor.

Prin urmare, baza acestui tip de marketing, în cazul in care vrei sa atragi oameni în viata ta, care te vor putea ajuta sa iti atingi sperantele și visele, va trebui sa incepi cu schimbarea propriei atitudini fata de modul in care te uiti la tine si la viata pe care doresti sa o traiesti , si sa o vezi ca pe ceva ce poti realiza cu siguranta in viitorul apropiat.

Marketingul de atractie si-a facut prezenta pe scena acum cativa ani si a trecut pe captivarea celei mai recente generatii de lideri de retele MLM. Cand vine vorba de MARKETING PRIN ATRACTIE in MLM, accentul nu se mai invarte in jurul unei companii sau a produselor/serviciilor sale, ci mai degraba asupra persoanei din spatele afacerii.

CE INSEAMNĂ ACEST LUCRU?
Liderii nu mai trebuie sa incerce sa convinga viitorii consumatori sa aiba incredere in produse pe care niciodata nu le cumpara sau de o companie de care nu au auzit niciodata. Marketingul prin atractie implica atragerea consumatorilor sa aiba incredere in persoana aflata in spatele afacerii si în abilitatile sale de a orienta clientii spre rezultate optime, impreuna cu cele mai bune informatii.
VEI OFERI INFORMATIE DE VALOARE, INFORMATIE PE CARE O PERSOANA O CAUTA DEJA
De ce?
92% din persoanele care stau online cauta informatii, nu sunt interesati sa cumpere
Iată un fragment legat de o informatie, o informatie care a nascut ideea de Atraction Marketing:
……………………………………………………………………………………………………
„O persoana interesata sa cumpere un burghiu nu il cumpara pentru ca-i plac burghiile… Vrea sa faca doar o gaura. Prin urmare, daca vrei sa vinzi burghie, ar trebui sa oferi informatii despre realizarea de gauri, nu despre burghie!“
– Perry Marshall
……………………………………………………………………………………………………
  • Esti lider de retea, vei oferi informatie prin care sa atragi persoane care doresc un venit suplimentar, persoane care isi doresc o afacere
  • Esti lider si vrei consumatori, atunci te vei pozitiona ca un expert si vei aduce informatii utile persoanelor respective, informatii care sa contina cu ce ii poate ajuta produsul/serviciul tau, fara a veni de la inceput cu informatii despre produs.
    • Vrei sa vinzi produse Wellnes, pozitioneaza-te ca un expert prin care ajuti persoanele cu diferite afectiuni sau persoane care sunt sanatoase, dar care vor sa previna apariția unor boli, sau sa le incetineasca. Oferă informatii si atrage persoane interesate de sport, de sanatate.

Vei învata sa nu vorbesti despre firma cu care colaborezi, vei vorbi despre tine, tu vei fi BRANDUL.

Ex: Oprah sau Dr Oz, Blogerii, Vlogerii, Vedetele

(De ce nu vei vorbi despre firma)

El sau ea…

• Vor cauta in Google informatii despre afacerea sau produsele pe care le promovezi si vor gasi poate un comentariu negativ

• Gaseste un raport legat de oportunitatea ta ca este o inselatorie de la o persoana care nu a reusit

• Vede un anunt on-line pentru o alta oportunitate si va fi recrutat de altcineva, intr-o alta firma

• Descoperă ca unul dintre prietenii lor pe social media este deja in companie pe care o promovezi si decide sa i se alature.

 Cele mai bune sisteme de marketing vor realiza 4 lucruri. Primul este ca va atrage continuu livrari nesfarsite de clienti bazati pe calitate. Partea a doua a acestor sisteme este de a crea relatii. In timp ce al treilea, permite comerciantului de retea sa genereze si venituri din partea conducatorilor, iar a patra parte a acestor sisteme este procesul de duplicare in obtinerea altora sa se alature in aceeasi ocazie.
Sistemele eficiente de marketing necesita ca, comerciantul de internet sa furnizeze informatii care atrag potentiali clienti, impreuna cu obiectivul de a stabili expertiza într-o anumită nisa. Astazi consumatorii se bazează si folosesc informatii pentru a lua decizii. Ce inseamna acest lucru este ca sunteti cel mai bine plasat atunci cand oferiti ceea ce consumatorii cauta deja.

Leave a Reply

Your email address will not be published.